середу, 7 жовтня 2020 р.

         В Україні Всесвітній день психічного здоров'я відзначають з 1992 року. Він створений, щоб привернути увагу до цієї проблеми та скоротити поширення депресивних розладів, шизофренії, хвороби Альцгеймера, наркотичної залежності, епілепсії та розумової відсталості.

      Психічне здоров'я має першочергове значення для особистого благополуччя, підтримки здорових сімейних відносин і здатності кожної окремої людини зробити внесок в життя суспільства. Фізичне здоров'я неможливе без психічного здоров'я. 

       За прогнозами Всесвітньої організації охорони здоров’я до 2030 року психічні розлади увійдуть до першої п’ятірки хвороб, які лідируватимуть за кількістю людських працевтрат, пов’язаних з цими захворюваннями.

      

Стреси здебільшого призводять до неврозів. А від неврозу один крок до непоправних психічних розладів. До речі, медики давно вже встановили перелік людей, найбільш схильних до стресів. Це шахтарі, пожежники і самі ж лікарі. Є в цьому списку вчителі, психологи та журналісти. Здоров’я населення залежить від рівня благополуччя всього суспільства і від його уваги до цих проблем. 

Важливо займатися тим, що дає Вам енергію і душевний підйом…


Будьте уважними один до одного та 

оберігайте власне психічне здоров’я!!!!

 Скарбничка ігор та вправ на зняття емоційного напруження

        Знімаємо напруження разом з дитиною

Як справлятися зі складними емоціями

 

1 коментар:

  1. Нехай нас, Господь Бог, оберігає від першої п'ятірки хвороб!
    Дякую за доступну та корисну інформацію.
    Працюйте в тому ж напрямку!!!
    Чекаємо на наступний пост!

    ВідповістиВидалити